livetsomtinaochmamma

Alla inlägg den 25 oktober 2014

Av Tina Köppä - 25 oktober 2014 09:41

Sådärja,
?Frukost - check
?kläder på allihopa - check
?Plockat i och ur diskmaskin - check
?vikt tvätt - check
?Hängt tvätt - check
?Tänt brasa -check
Nu sitter vi i soffan och kollar på Disneydags med en stor kopp kaffe.

Ruben kryper upp mot mej och säger
"Mamma, du är bäst!"


Nu sitter jag och funderar på vad jag ska ta på mej ikväll. Ska vara utan mina barn, utan min sambo och bara få vara Tina ikväll.
Ska ut med min mamma, vi ska på teater och äta och dricka gott.
Ser verkligen fram emot att få komma ut lite. Men får se hur länge man lyckas hålla sej hemifrån, innan längtan efter kidsen kommer. Detta blir tredje gången utan Ebba, men inte bara att åka och handla eller föräldramöte son dem andra gångerna.
Nervös?
Ja det kan jag väl inte stryka under stolen med. Haha
Men vet att calle fixar sin roll som pappa galant. Mest nojig över hur mina bröst kommer klara detta, får ha med bröst pumpen i väskan tror jag.

Presentation


Halloj!
Kul att du kikar in på min sida!
Mitt namn är Tina och jag är 24år. Här berättar jag om min vardag som mamma åt 2 barn och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ruben


Ovido - Quiz & Flashcards