livetsomtinaochmamma

Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Tina Köppä - 12 oktober 2014 20:36

Hua hua!
Idag var en såndär riktig sk*t dag!
Sur, lätt irriterad, skör och ledsen.
Bara sk*t helt enkelt.
Slut som mamma/sambo efter denna vecka med en förkyld pojke hemma och en pappa som jobbar över .

Vaknade på helt fel sida imorse
Och kände hur jag höll på att bryta ihop på promenaden påväg upp till gympan med Ruben. Men jag bet ihop.. bet ihop för min älskade pojks skull.
Och åkte hem till mamma min efter att ha gett familjen lunch och badat ruben.

Hos mamma fick jag spy ur mej lite, spy ur mej och berätta hur kassa alla människor utom jag är. Matade Ebba la henne i vagnen, fick henne att somna och la mej själv i ett varmt bubbelbad.
Ahh vad underbart!


Lyxade till de med tända ljus och ansiktsmask

Efter badet kände jag mej som en helt ny människa.

När jag kom hem så hade mina älsklingar gjort färdigt kvällsmaten.
Biffar med pommes och bea.
Mys med tänds ljus och glada miner
Älskar er!

Jag tog kvällsproceduren med Ruben.
Och ikväll så läste vi ingen saga, utan det var jag som hittade på en saga.
En saga om "kapten en strumpa"
Haha
Mycket bra tyckte Ruben, som ville höra flera äventyr om honom.

Efter berättelserna så pussade jag och stoppade om honom och gick ner.
Efter ca 10min gick jag upp för att kolla ifall han somnat.
Och ja det hade han ju... men inte i sin säng.. utan i vår säng på min sida

Såå söt
("V")
'v'

Presentation


Halloj!
Kul att du kikar in på min sida!
Mitt namn är Tina och jag är 24år. Här berättar jag om min vardag som mamma åt 2 barn och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ruben


Ovido - Quiz & Flashcards