livetsomtinaochmamma

Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Tina Köppä - 9 oktober 2014 23:58

Jag har känt mej så himla pigg, fräsch och nöjd över mej själv på senaste.
Trotts "påsmagen", snoriga näsor, läckande bröst m.m m.m

Men ställde mej faktiskt på vågen idag och 75kg! Är jag nere på nu.
wihoo är så jädra glad
2 kg kvar av senaste graviditeten och 7kg kvar tills mitt första mål.
Och inte har jag gjort nå speciellt mer än och äta bra hemmalagad mat ifrån grunden
Motionen är ca 4h promenad i veckan.
Och den hoppas jag kunna sätta fart lite mera på, men ska bara, ska bara ...

Idag är det torsdag och då är de så klart väldigt passande med soppa och pannkakor.
Och Mmm mmm mmm
Så jag njuter av pannkakor!
Blir som ett barn på nytt.
Börjar med tomatsoppa som bas i magen och sen pannkakor på de, mums ;)
Och Ruben är tvärtemot mej, soppa är bland de godaste han vet och pannkakor äter han men tycker lite sådär om de.

Presentation


Halloj!
Kul att du kikar in på min sida!
Mitt namn är Tina och jag är 24år. Här berättar jag om min vardag som mamma åt 2 barn och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ruben


Ovido - Quiz & Flashcards