livetsomtinaochmamma

Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av Tina Köppä - 11 oktober 2014 22:33

Skriver från mobilen när jag gör blogg inläggen. Och ibland blir de lite galet pga autocorrect. Som ni kanske märkt.
Haha
Senaste inlägget:
"Går uppochner lägger oss"

Av Tina Köppä - 11 oktober 2014 22:27

Haha direkt efter att jag hade skrivit klart de förra inlägget så somnade jag och Ebba på soffan.
2h vila var inte så dumt.
Nu lite kvällsprocedurer sen går vi uppochner lägger oss för natten

Hon somna bredvid mej i soffan
("V")
'v'

Av Tina Köppä - 11 oktober 2014 19:51

Inatt så sov Ebba i sin säng för första gången en hel natt.
Vi gick och la oss 23 igår och hon sov i 4h sen vakna hon och åt och sov vidare i sin säng.
Inte förrän 7 imorse så kom hon över till oss och ruben kom 07.30 och mös.

Efter frukosten idag så bestämde sej Ruben för att bada lite i diskhon

Jag och Ebba tog en promenad till affären och handlade lite bakgrejer.
När vi kom tillbaka så sov hon kvar ute i vagnen och Amanda och Janne kom förbi.
Jag slängde ihop en snickerskaka och satte Ruben och Amanda i sysselsättning med lite pyssel.

Efter allt pyssel så åt vi lunch, fikade med mormor som kom förbi.
Och begav oss sedan ut på promenad till Lekparken och skolan

Till kvällsmat blev det hemmagjord pizza
Och under tiden jag slängde ihop degen så somnade ruben i soffan.
Och sedan vid matbordet så somnade Amanda
Haha helt slut efter allt bus och lek

Nu är även jag slut som artist och funderar på att gå och knoppa.
undra om Ebba går med på de?

Presentation


Halloj!
Kul att du kikar in på min sida!
Mitt namn är Tina och jag är 24år. Här berättar jag om min vardag som mamma åt 2 barn och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ruben


Ovido - Quiz & Flashcards