livetsomtinaochmamma

Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av Tina Köppä - 13 oktober 2014 21:15

Idag har jag varit på ett väldigt nervöst möte.
Ett möte som kan komma att ändra min framtid karriärsmässigt.
TRÄFFAT EN STUDIEVÄGLEDARE!
Planen är upplagd och papper inskickade.
Nu ska jag bara vänta på svar och sedan får vi se vart de här leder någonstans.
Ska jag alltså bli en studerande småbarns mamma. OMG!

Vi fuskade/firade med att äta på max idag och Ruben fick åka med pappsen hem, coola jobbar bilen.

Av Tina Köppä - 13 oktober 2014 09:33

Godmorgon!
Då var de måndag igen och jag har precis varit och lämnat Ruben på dagis.
Ebba sover och jag har krupit upp i soffan och tänkte se ett avsnitt skilda världar innan jag hittar på något vettigt .

Ska in till stan senare på möte, lite smått nervös faktiskt. Spännande och se vad som sägs.
Berättar mer ikväll om de.

Calle ska få ta ungarna under tiden jag är på mötet. Ska försöka tajma med att mata ebba innan överlämning men värmer även på termosen och packar med ersättning utifall att..

Är hyfsat utvilad idag iallafall.
Fast lilla fröken var tok pigg och inte ville somna igår kväll så somna hon vid 00.30 och sov sedan 5h innan första matning och sedan 3,5 h. Då jag väckte henne för matning och påklädning.

Presentation


Halloj!
Kul att du kikar in på min sida!
Mitt namn är Tina och jag är 24år. Här berättar jag om min vardag som mamma åt 2 barn och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ruben


Ovido - Quiz & Flashcards