livetsomtinaochmamma

Alla inlägg den 4 oktober 2014

Av Tina Köppä - 4 oktober 2014 20:57

Idag blev de en utflykt till Stockholm.
UnderBARA BARNmässan
Med roliga aktiviteter åt barn, spännande produkter och bra priser.

Dock så blev jag lite besviken i år.
Det fanns roliga aktiviteter för barn, men Ruben fastnade bara för elbilarna och en bilrutchkana (oväntat? Nej!)
kanske roligare nästa år när han är lite större.
De olika företagen som ställde ut var så lika varandra så de blev tråkigt, kändes som att man hade sett allt på 10min
Det var ju väldigt bra priser på kläder och så, men hittade inget som lockade mej till och handla

Hittade på en liten hörna som jag tyckte om och det var UglyDoll
Dem sålde roliga/fula monster figurer

De såldes även MaM's produkter, ta 2 betala 100:-
Så 2 flaskor fick de bli

Sen blev de en lååång resa hem
Hela familjen var super trötta och drog nit lotten och fick köra min sovande familj hem.

Men eftersom jag var chaufför så får ju jag bestämma vart vi ska åka. Så det blev ett stop i uppsala och handla hem lite sushi ;)


Nu sover mina älskade barn och även jag ska lägga mej.
Calle har åkt iväg till en kompis för att kolla på UFC, vilket inte gör något då jag ändå kommer att somna ovaggad nu. Haha

Aa juste, nu när vi kom hem så såg Ruben lite hängig ut och ja, 38,5 graders feber.
Suck, hoppas de inte är något allvarligt med mitt lilla hjärta ?

("V")
'v'

Presentation


Halloj!
Kul att du kikar in på min sida!
Mitt namn är Tina och jag är 24år. Här berättar jag om min vardag som mamma åt 2 barn och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ruben


Ovido - Quiz & Flashcards