livetsomtinaochmamma

Alla inlägg den 1 oktober 2014

Av Tina Köppä - 1 oktober 2014 23:58

Äntligen så går de bra att lämna Ruben på dagis igen.
Ända sen Ebba kom så har Ruben varit putt vid lämningen på dagis.
Det har varit jätte jobbigt för både mej och Ruben och det hade till och med gått så långt att jag funderade på att gå hemma med båda ungarna.
Men hela förra veckan så peppade jag mej själv att fortsätta lämna honom, för han har ju trotts lämningen, väldigt kul på dagis och berättar ju efter varje dag vad han har gjort för något och vilka han har lekt med.

Och den här veckan så har de gått jätte bra!
Någon sur mun endast men de får man ju ha.

Kallt imorse när vi gick till dagis.
-2 grader
Frost i gräset och varma kläder på

Klockan 14 hämtade jag ruben på dagis och vi åkte och slängde massa glasflaskor, de som jag dragit mej alldeles för lång tid för att göra.

Efter de så handlade vi fikabröd och åkte till Knivsta och hälsade på morbror Tomas.
Ruben blev jätte glad över att få åka dit och vi blev ävrn bjudna.
Var inte hemma förrän halv 9 ikväll.
Men ruben somna i bilen i de var bara att bära upp honom till sängen på en gång.

Även moster Jenny fanns där

Ny snaggad och fin

Presentation


Halloj!
Kul att du kikar in på min sida!
Mitt namn är Tina och jag är 24år. Här berättar jag om min vardag som mamma åt 2 barn och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ruben


Ovido - Quiz & Flashcards