livetsomtinaochmamma

Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av Tina Köppä - 10 oktober 2014 19:59

Ja då var det fredag igen skålarna är fyllda med snacks, en 3,5 är upphälld, fötterna på bordet och ena armen runt Ruben som sitter tätt intill mej.
Det är mys de! ;)


Idag blev de en inne mysa och vi har varit för oss själva lite grann.
Ruben har kollat på stadens hjältar, lekt på sitt rum läänge själv, kommit ner då och då och busat lite.
Jag har städat, pysslat lite för mej själv och bara tagit de lugnt.
Ebba har legat babygym, suttit i babysittern, myst i soffan och sovit ute i vagnen

Det har alltså varit en helt vanlig och lugn dag hemma.
En liten promenad blev de också för och kolla vart Calle håller hus nu när han jobbar här i järlåsa.

När vi låg och mös i soffan så greppa Ebba tag i leksaken klockrent.
Och hon vifta den fram och tillbaka med ett stort leende.
Så häftigt och se!

Ruben kom helt plötsligt nee i från sitt rum idag och skrek:
-Mamma, mamma, mamma!!
Ja?!
-Jag vill ha mustasch!
Haha okej, ska vi måla dit de då?
-JA!!


Nej nu är de slutskrivet och jag ska fortsätta njuta av fredagen :)

Före och efter bild
Efter kvällens middag

Presentation


Halloj!
Kul att du kikar in på min sida!
Mitt namn är Tina och jag är 24år. Här berättar jag om min vardag som mamma åt 2 barn och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ruben


Ovido - Quiz & Flashcards