livetsomtinaochmamma

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Tina Köppä - 26 oktober 2012 10:52

Igår kväll så snöa de och blåste som satan, fick inte bli nån kvällsprommis då eller..

Idag så är nästan all snö borta men det kommer väll ny till kvällen igen skulle jag tro, känns så i luften iallafall.



 


Mysigt att vintern är på väg tycker jag, ska bli kul och se hur Ruben reagerar på snön. Troligen så kommer han vilja vara ute mer än någonsin skulle jag tro..



Idag så har han varit en riktig liten klätter-apa och djuren har inte fått vara i fred någonstans. Han har börjat klättra upp på soffan och på soffans ryggstöd, farligt!


     


Ruben ligger och vilar lite just nu, han blev helt slut efter att vi hade duschat. så sjukt smidigt att ha honom i sin matstol i duschen när vi duschar, både han och matstolen blir rena då. Men man saknar ju badkar ibland :(


När han har vilat klart så ska vi äta lite lunch och sedan bege oss in till stan för lite shopping och hämta upp pappsen. Sen så får vi se vad vi ska hitta på ikväll :)

Presentation


Halloj!
Kul att du kikar in på min sida!
Mitt namn är Tina och jag är 24år. Här berättar jag om min vardag som mamma åt 2 barn och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ruben


Ovido - Quiz & Flashcards