livetsomtinaochmamma

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Tina Köppä - 22 oktober 2012 20:29

Idag så har det varit en riktigt fram och tillbaka dag. Ena stunden så har Ruben varit super glad och busat som bara den, och andra stunden så har han grinat illa och gnällt som tusan.

Hua! Då blir det jobbigt +att jag har känt av i nacke/rygg idag :(


Men mormor var förbi på en kaffe idag innan hon åkte till jobbet och efter lite eftermiddags vila så kikade solen fram och jag tänkte att vi kunde gå ut och ta lite fina höst bilder. Men tar det ju sin tid att få på lilleman ytterkläder, så innan vi hade hunnit ut så kom ett stort och tråkigt moln som täckte den fina solen.


Men vi knäppte lite bilder iallafall


 

Lilleman sitter glatt i gräset med sina nya galonisar


Leka på grusplanen är roligt, men då gäller det att ha nappen i, annars så hamnar det mesta gruset i munnen



 

  "Titta!!" Skriker Ruben med nappen i mun och varsin sten i sina händer



Spana in bilen måste man ju göra ;)


   

Ute och går en promenad med Smurfen, Ruben håller stolt i kopplet



Igår så var vi förresten iväg till Stenhagens sporthall för att spana in när lilla morbror Wille spela sin första innebandy match. Det gick lite sådär för deras lag men jädrans så duktiga ungar det var! Flashbacks fick man också från när en annan spela innebandy. Skulle vara sjukt kul att börja igen.

Wille blev nog väldigt glad iallafall när han fick se att Jag, Ruben, Calle, Jimmy och Sara satt i publiken och heja på.


Efter matchen så åkte Jag, Calle och Ruben hem till Sara och Jimmy och blev bjudna på super god mat.


En riktigt bra avslutning på förra veckan!


Men nu ska jag lägga mej skönt i soffan, ta fram näsdukarna och titta på "torka aldrig tårar utan handskar". Sjukt sorlig men bra serie och sista avsnittet är idag. Satt och grät i soffan förra veckan.

Calle kom till och med och fråga "Är du ledsen gumman?" Jag peka bara på tv:n och sa "det är så sorligt"




Presentation


Halloj!
Kul att du kikar in på min sida!
Mitt namn är Tina och jag är 24år. Här berättar jag om min vardag som mamma åt 2 barn och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ruben


Ovido - Quiz & Flashcards