livetsomtinaochmamma

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Tina Köppä - 11 oktober 2012 09:34

Ruben har verkligen förstått det här med hur saker passar ihop. Han kan sitta och sätta klossar i rätt hål, kan hitta ett lock i ena lekkorgen och burken till locket i en annan lekkorg och sätta ihop dem..


Samt i morse när vi satt och åt frukost så skulle han promt sätta på locket på smöret, det fick inte ligga bredvid eller på bänken.


På tal om frukost så äter han nästan mer än vad jag gör till frukost, han äter en portion med gröt och sedan en limpmacka med ost på de!! Vad ska det bli av honom igentligen, kommer bli dyrt med mat ju äldre han blir :P


Idag så ska vi träffa barnmorskan och BVC-tanten.

Jag måste byta p-piller och Ruben ska på 10-månaders kontroll. Han blev ju 10månader i lördags! galet!


 

Här är han väldigt pluttig, tänk så fort dom växer

 

Här ser bilbarnstolen såå stor ut, men nu är den jätte liten och fötterna sticker ut ca 15 utanför kanten


 

Calle med sin älskade kusin Marina, sysslingarna Ruben och Jacob fick träffas för första gången

 

En busig liten skitunge som sprider sån lycka och glädje! <3

Presentation


Halloj!
Kul att du kikar in på min sida!
Mitt namn är Tina och jag är 24år. Här berättar jag om min vardag som mamma åt 2 barn och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ruben


Ovido - Quiz & Flashcards