livetsomtinaochmamma

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Tina Köppä - 25 oktober 2012 12:04

Det här var tredje sovmorgonen den här veckan, Han vaknar en snabbis vid 7 men ligger bara och snackar lite och sedan så somnar han om efter 10min och sover fram till 9. Sköönt för en mamma som varit såå trött!


Idag så äntligen kände jag mej någolunda utvilad, det var länge sen kan jag säga.


Jag vaknade innan Ruben vaknade idag, så jag gick upp gjorde i ordning kaffe och ställde fram frukosten, lagom till att jag hade plockat ur diskmaskinen så vaknade Ruben. Så åt vi en sen frukost tillsamans igen.


Nu på för middagen så har vi städat och gjort i ordning i våran lilla datahörna, som fick nytt golv inlaggt igår.

Nu har vi nytt golv i hallen, köket, vardagrummet och lilla hallen/datarummet. Nu ska det bara in nytt golv i sovrummet och väggarna ska fixas i lilla hallen och sovrummet. Sen så är nedervåning klar! :)


Sen så får nog huset vila lite, och fram till våren så har vi planerat att börja med övervåningen.

Ruben behöver ju få ett eget rum!


Ska fota lite senare idag så ska ni äntligen få se vårat hus


Presentation


Halloj!
Kul att du kikar in på min sida!
Mitt namn är Tina och jag är 24år. Här berättar jag om min vardag som mamma åt 2 barn och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ruben


Ovido - Quiz & Flashcards