livetsomtinaochmamma

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Tina Köppä - 11 september 2012 20:47

7 imorse så vaknade Ruben, Jag var aaaas trött. Fy bubblan vad jobbigt det var. Han satt kvar i sängen i allafall och lekte i nästan en timme så jag kunde blunda och ligga och lyssna på honom i allafall. Men vaknade till av att han hade ledsnat på att sitta i sin säng så då fick han komma över till mej och så somnade han på min arm. Så fick iallafall sova en halvtimme till. Sen så gick vi upp för frukost :)


Efter frukosten så gjorde vi i ordning oss för att åka i väg till Månkarbo, för att hälsa på Sandra och hennes son Jack på 6månader.


Det var mycket roligt och trevligt att få se dom igen. Jack är allt en liten charmgosse, som Ruben snodde nappen ifrån hela tiden. Haha. Dom låg/satt på golvet och lekte och kollade på varandra hela tiden, så söta små grabbar vi fått!!


Efter lunchen så blev pojkarna trötta men ingen av dom ville sova, så då åkte jag och Ruben hem eftersom han bara blev gnällig och klängig.


Han slockna på en gång i bilen kan jag säga. Hehe


Nu ligger jag i min One Piece i soffan, Calle har precis poppat popcorn och nu ska vi se på Prometheus (stavning?)

Får se hur länge man klarar av att hålla sej vaken idag då :P Brukar somna efter 5minuter nu för tiden när vi kollar på film :P

Av Tina Köppä - 11 september 2012 09:28

När mormor kom hem med Ruben igår så blev både han och jag jätte glada. Och när mormor skulle gå så vinka hon hejdå till Ruben och han vinkade tillbaka :)

När Ruben sedan skulle lägga sej så vinkade han hejdå till Pappa Carl och Adde.

Hehe sötnosen..

Lite bilder från när Ruben gungar i stadsparken :)

Presentation


Halloj!
Kul att du kikar in på min sida!
Mitt namn är Tina och jag är 24år. Här berättar jag om min vardag som mamma åt 2 barn och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ruben


Ovido - Quiz & Flashcards