livetsomtinaochmamma

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Tina Köppä - 2 september 2012 20:47

Nu sitter man nyduschad och har precis satt igång te-kokarn. Ruben sover och Calle sitter vid sin dator, så då tänkte jag passa på att uppdatera här lite innan det blir lite soffmys framför tvn.


Har jobbat både igår och idag och det har varit ganska så kaotiskt på jobbet så är helt slut i hjärnan just nu. Haha det lät lite skumt. Ska jobba imorgon också men nu är det iallafall korta pass, 7-15 så dom arbetspassen går fort och är inte så ansträngande om det flyter på. Sen så är jag ledig i 3dagar, Sköönt! Då får jag äntligen vakna med min lille skrutt och vara med honom hela dagarna :)


På tal om Ruben så går utveckligen frammåt med stormande steg just nu, känns det som iallafall. Eller så är det för att man missar så mycket nu när man jobbar och märker större skillnader då när man väl är med honom.

Men iallafall, han hasar sej fram på rumpan och tycker ÄNTLIGEN att det är ganska spännande och kul att vara på mage. Men har är en riktig klätterapa, allt ska ha klänga på och försöka resa sej upp mot.


I fredags så när jag, calle och adde satt i köket och spelade RISK skit kul spel föresten, första gången jag spelade de.. Så hörde vi något ifrån sovrummet. "-Det är sängmobilen som låter, sa jag", "Nee sa calle, hur ska den kunna låta?" Så vi gick allihopa in i sovrummet för att kolla till Ruben, Och ja, Mycket riktigt sängmobilen var det som lät. Och där mitt I SÄNGEN SÅ STOD RUBEN och slog med händer mot sängmobilensfigurer så att dom slog mot varandra. Haha, han hade alltså ställt sej upp helt själv och stod där så glatt så, utan att ha sagt ett knysst innan :)

Presentation


Halloj!
Kul att du kikar in på min sida!
Mitt namn är Tina och jag är 24år. Här berättar jag om min vardag som mamma åt 2 barn och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ruben


Ovido - Quiz & Flashcards