livetsomtinaochmamma

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Tina Köppä - 24 mars 2012 10:18

Fel fel fel!! man ska ju ställa fram en timma på klockan, men våra mobiler ställde bak en timma!

Och det är ju inte förrän i natt som man ska ställa om dom. Suck, dessa tider alltså!


Det firar Ruben med att gå upp 1 timma tidigare också. haaha

C ligger kvar i sängen och Ruben sitter och kollar på Borås Superstars.


Igår så var det en toppen dag, fint väder och en riktigt glad skit till son. Han var vaken nästan hela dagen, vägrade att sova middag. Vilket resulterade i att han la sej för natten vid 17.00 och vaknade vid 22.00 och ville vara uppe och leka då :) Lyckades få han att somna om vid 12 men sen så har han vaknat till och från hela natten. C fick ta honom då, men med mamma instinkten som man har så vaknade ju jag också varje gång. Suck!


Nu sitter jag och dricker fisljummet kaffe och ska snart gå och packa ihop lite kläder och blöjor åt Ruben.

Han ska nämligen sova hos mormor ikväll då vi ska iväg på 30års fest och tanken är att vi ska få lite sovmorgon imorgon :)

Sweet!! Hoppas bara att man kan slappna av och njuta. Men det brukar vara svårt att vara utan lillskiten.


Ruben verkar vara på bra humör idag iallafall, han sitter och snackar som bara den här bredvid mej. haaha


Inte så jätte bra bild men.. Ruben in mormors famn    



Presentation


Halloj!
Kul att du kikar in på min sida!
Mitt namn är Tina och jag är 24år. Här berättar jag om min vardag som mamma åt 2 barn och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ruben


Ovido - Quiz & Flashcards