livetsomtinaochmamma

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Tina Köppä - 2 mars 2012 15:20

Hej på er!

Vilket fantastiskt vårväder vi har fått idag, synd att det blåser bara men man kan ju inte klaga då de är 8+ i skuggan!!

Har suttit ute vid husväggen och druckit kaffe med C medans Ruben legat i vagnen och sovit, riktigt skönt var de..


Nu är intensiv-veckan slut och snart är det dags för att boka uppkörning ska bara göra några teoritester till så att jag känner mej helt redo. Vill inte kugga en gång till!!


Dom här två veckorna har varit väldigt givande och rekomenderar starkt att man går intensivkurs om man har svårt för att lära sej genom att bara läsa i boken. På skolan så hjälper dom till med allt och man behöver inte skämmas för att man inte kan eftersom man är där för att lära sej.


Har dock varit jobbigt att vara ifrån Ruben under dagarna.

Han har bollats mellan Mormor och Ronny, Morfar ochTherese och PappaCalle och mej.

Förstår att han har haft svårt att komma till ro ibland eftersom det har blivit så mycket för honom stackarn och nu är rutinerna borta och jag verkar få det tufft några dagar frammåt då han vill äta varrannan/ var tredje timme både på dagen och natten!! SUCK!!

Nåväl, det kommer nog att gå bra.

Han är iallafall glad och jag har nog hört honom skratta nångång varje dag den här veckan  


Nu har han växt ur ännu en storlek på kläder och idag fick han smaka banan för första gången vilket inte var nå problem alls att få i honom, tvärtom, han vill bara ha mer. men våga inte ge mer än ungefär en matsked så fick göra i ordning flaska så blev han nöjd :)


Han växer så de knakar lill ponken!


Hinner inte lägga upp nå bilder nu men kanske gör det imorgon istället.

Nu ska jag passa på att städa lite medans mina boys ligger och sover middag :)


Tjingeling!!

Presentation


Halloj!
Kul att du kikar in på min sida!
Mitt namn är Tina och jag är 24år. Här berättar jag om min vardag som mamma åt 2 barn och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ruben


Ovido - Quiz & Flashcards