livetsomtinaochmamma

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Tina Köppä - 23 mars 2012 14:17

Är super glad just nu, ställde mej precis på vågen och det visade sej att jag har gått ner 2kg sen förra veckan!! Det ända jag har gjort är att minska mina matportioner och har precis börjat med att ersätta lunch med en banan och en Nutrilett :)

Happy Happy Face!! Underbara Fredag!

Nu ska jag bara ta tag i träningen också så kanske man törs visa sej i bikini i sommar trotts allt. Haha!


Underbart väder är det ute också, Har varit det 3 dagar på raken. 

Vilken energi man får i kroppen av att vara i solen, såå skönt! 

    


I onsdags hade vi lite mamma-mys. Elin och Ida kom hem hit med sina små skruttar och äntligen så lyckades vi få med alla på en och samma bild. Hihi så söta dom är ihop, och nu börjar Ruben lägga märke till sina små kompisar. Han såg till och med ut att vilja krama Nellie när dom stod mittemot varandra :)


Ruben och Nellie ligger och håller i varandra


Hela Bäbis-ligan

 (Från vänster Oliver 2månader, Wilma och Nellie 5månader och Ruben 3,5månad) 


    

Gruppfoto, bara jag som saknas :)



Igår så var jag, Ruben och Moster Jenny på stan. Vi satt och åt lunch ute i solen, så skönt!

Och så shoppade jag loss lite grann. Hittade jätte fina blusar och ett par Jeans!! Helt otroligt!! Haha

Ruben fick även han en T-shirt, ACDC ;) Han ska bli en riktig liten rocker. hehe


Nu ska jag sätta på lite kaffe för snart så kommer mormor och "plast" morfar på besök ;)


Presentation


Halloj!
Kul att du kikar in på min sida!
Mitt namn är Tina och jag är 24år. Här berättar jag om min vardag som mamma åt 2 barn och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ruben


Ovido - Quiz & Flashcards