livetsomtinaochmamma

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Tina Köppä - 16 mars 2012 08:26

Idag så vaknade jag med ett riktigt leende, fast klockan var halv 5.

Efter att ha kollat fejjan så var jag så glad att tårarna bara spruta och gick och väckte Calle till och med.


För jag fick nyligen reda på att Sandra och Jocke har fått en liten son. Ett jätte Grattis till dom två!! Så roligt!!

Ska bli så roligt att få se våra skruttar växa nu hoppas jag bara innerligt att ni flyttar till järlåsa också. Haha

Kram på er!!



Vet att jag har varit jätte dålig på att uppdatera här på bloggen, känns som att det vart fel tajming med starten, precis innan intensivkursen och nu har man legat sjuk här i veckan :(


Har legat med feber, halsont, hosta, huvudvärk, mensvärk och ja samtidigt försökt vara en bra mamma.

ingen bra kombo alls, så i Onsdags fick C vara hemma med R hela dagen medans jag låg och samla krafter i sängen, men då steg febern ännu mer och R fick åka och sova hos mormor.

På torsdagen så åkte jag hem till mormor men blev mer eller mindre sängliggandes hela dagen, R fick sova kvar där en natt till och jag och C åkte hem för att vila så mycket som möjligt.

Vilket inte alls var lika lätt den här natten, ja gick upp för att dricka, gå på toa, hosta, vaknade halv 5 och var jätte pigg.


Gissa om jag saknar min lille skrutt?!

Som tur är så kommer han snart hem till mamsen :)


Mår mycket bättre idag, vaknade utan feber och snorig näsa. Får se om de vill hålla sej borta resten av dagen *pepparpeppar*


Lyckades få in två bilder Wihoo!!



 

Ruben ligger och håller på med fötterna, han är mycket nyfiken på dom


 

Skrutten ligger i barnvagnen


Presentation


Halloj!
Kul att du kikar in på min sida!
Mitt namn är Tina och jag är 24år. Här berättar jag om min vardag som mamma åt 2 barn och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ruben


Ovido - Quiz & Flashcards