livetsomtinaochmamma

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Tina Köppä - 20 mars 2012 23:12

Effektiv dag idag, har städat, tvättat, lekt, storhandlat, bjudit på middag och bakat!!


Det har varit en alldeles underbar dag idag, vaknade med en son som var på väldigt gott humör som snabbt smittade av sej på mej. Vi låg och myste lääänge i sängen innan vi gick upp och åt frukost.

Sen så städade vi i köket och tvätta kläder och oss själva hehe


Vid 3 så åkte vi in till Ica Maxi för att handla, vilket gick förvånande bra. En riktigt glad skit unge som satt i bilbarnstolen och snacka hela tiden och skrattade så fort folk stanna för att kolla in honom. Haha!

Men när vi skulle till att betala så ledsna han OCH NATURLIGTVIS SÅ ÅKER VI PÅ AVSCANNING!!

Suck!! men det gick bara bra, som tur var så var mormor med och hjälpte till. Tacka gud för att hon finns! :)


Mot kvällen så kom Morbror Jimmy och sara på besök, och älskling gjorde i ordning en super god tacograttäng som vi bjöd på. Mumma!!


Och nu har vi precis provsmakat en slags cheesecake som jag bakat ihop ikväll.

Tyvärr så blev jag besviken, den föll inte riktigt i min smak.

Men det blir till för tjejerna imorgon att avgöra och sätta poäng på den.


Imorgon kommer alltså Elin med sina små tjejer och Ida med sin lilla pojke, ska bli trevligt med lite mamma-mys!!


Nu ska jag gå och dejta kudden, ruben sover redan och förhoppningsvis hela natten också :)

Kram och Go Natt!!

Mina Älsklingar!! 

 

Presentation


Halloj!
Kul att du kikar in på min sida!
Mitt namn är Tina och jag är 24år. Här berättar jag om min vardag som mamma åt 2 barn och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ruben


Ovido - Quiz & Flashcards