livetsomtinaochmamma

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Tina Köppä - 2 december 2012 21:13

-17,8 och 1 dm snö, burr! Vintern kom verkligen snabbt i år.

Men extra mysigt har man man inne nu med sprakande brasa och tända ljus :)


Har jobbat idag och fick sluta klockan 2 för att hinna hem och byta om och hämta min familj för att sedan åka in till stan, som vi hade tänkt. Men så blev det inte.

Vi skulle vi ha åkt in och kollat på fyrverkerierna i stan, men det var ju så jädra kallt så ville inte tvinga Ruben att stå ute och kolla, och man vet ju inte ifall han ens skulle tycka om alla smällar.

Så vi var endast med och åt adventsmiddag på Korfu med Mormor, Morfar Ronny, Jimmy, Sara, Tomas, Ylva och Jenny.

Ruben tyckte inte att det var så värst kul att gå på restaurang idag, kanske för att det var ganska sent + att vi fick vänta i evigheter på maten, suck!


Nu sitter man inlindad i täcket i soffan, är heelt slut efter den här veckan så hoppas det blir en tidig kväller ikväll. För det är bara till och ladda om batterierna inför kommande vecka då Lilleman kommer bli hela 1ÅR!

Känns galet att tiden har gått så fort, och det är många som vill fira detta.

Om jag har räknat rätt så är det ca 30stycken på 3dagar som kommer att komma  i veckan för att fira vår lille Rubis.

Så lite mer bakande kommer det att bli imorgon och på tisdag och måste hinna iväg en sväng för att handla och hämta några barnstolar OCH vara mamma och en bra partner, Hua hua! Hur kommer detta sluta.


Och inte nog med allt kalasande, så ska jag hinna med att jobba och åka på julbord.


Säger nog Tack och God Natt nu!

Presentation


Halloj!
Kul att du kikar in på min sida!
Mitt namn är Tina och jag är 24år. Här berättar jag om min vardag som mamma åt 2 barn och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ruben


Ovido - Quiz & Flashcards