livetsomtinaochmamma

Alla inlägg den 25 november 2014

Av Tina Köppä - 25 november 2014 11:06

Vaken natt igen.

Ebba sov som en prutt inatt igen
Hon liksom somnar, vaknar, somnar, vaknar
Somnar om om hon får nappen, kommer upp i famnen eller ammas.
Vi har sovit i gästsängen för att grabbarna ska få lite lugn och ro, och jag blir lugnare över att inte behöva tassa.
Men inatt fick jag besök av Ruben också.
Så där låg vi 3st i en 120cm säng, en Ebba som vakna hela tiden, Ruben som sov som en stock och en trött trött mamma som fick ligga som en pinne emellan dem.

Vid 5 tiden tog jag Ebba och gick ut i vardagsrummet, la henne i sin korg och jag lyckades vist somna sittandes bredvid henne.
Calle väckte mej vid kl 6 och bäddade ner mej i soffan.
Sen sov vi tills klockan ringde 07.30
Dags för frukost och dagis :)

Nu har jag sovit en timme i soffan, ska göra lite kaffe och sedan läsa lite I skolböckerna.

Igår var jag ju i skolan, första skoldagen och nu är kursen igång kickad.
Känns spännande och nervöst!
Men är super taggad och plöjde igenom 20sidor igår samt gjorde en halv uppgift.
Ska göra färdigt den ikväll och sedan skicka in.
Hoppas bara att Ebba vill komma till ro och bli sej själv igen, annars så blir de till och köra varannan natt med Calle på även vardagarna.

Presentation


Halloj!
Kul att du kikar in på min sida!
Mitt namn är Tina och jag är 24år. Här berättar jag om min vardag som mamma åt 2 barn och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ruben


Ovido - Quiz & Flashcards