livetsomtinaochmamma

Alla inlägg den 11 november 2014

Av Tina Köppä - 11 november 2014 23:31

Ja det kan man göra i graven

Ebba höll mej vaken mellan 00.30-02.30
Gnydde och greja hela tiden och inget var bra. Men tillslut så somna hon på mej och jag lyckades lägga ner henne bredvid mej.

Lagom till att jag hade somnat så kommer Ruben och väcker mej 03.00
Då vill han också ligga hos mej, och jag känner att det är lika bra att bara låta honom krypa ner hos mej för att inte riskera att Ebba vaknar igen.
Så på en yta på 1m kanske ligger vi tre tätt intill varandra medans andra halvan av sängen är tom, då Calle gått ner och lagt sej.
Vi sov iallafall gott resten av natten och gjorde morgon kl 7.

Har därför varit lite som en zombie idag men lyckades vila en timme efter jag lämnat Ruben och somnade även till 20min precis innan jag skulle hämta. Lagom seg man var då, ville bara ligga kvar i soffan under filten.

Men lagom till att jag kommit ut så kika solen fram och vilken energi som började sprudla i kroppen på en gång.
Hämtade Ruben och sedan satte vi fart och sortera allt renoverings vråte som ligger under granen. Vi höll på tills det började bli mörkt ute och sedan gick vi in och lagade kvällsmat.

Har även hunnit med att hämta ett badkar, gjort rent hela badrummet och burit in badkaret nu ikväll.

Kommer nog att bli en härlig överraskning för Ruben imorgonbitti när han springer ner och ska morgonkissa :)


Presentation


Halloj!
Kul att du kikar in på min sida!
Mitt namn är Tina och jag är 24år. Här berättar jag om min vardag som mamma åt 2 barn och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ruben


Ovido - Quiz & Flashcards