livetsomtinaochmamma

Alla inlägg den 6 november 2014

Av Tina Köppä - 6 november 2014 22:56

Inatt så hade jag besök av både Ebba och Ruben i sängen, dom sov hela natten båda två och det blev även sovmorgon till 07.30
Lyx och mys på samma gång, kan de bli bättre?

Calle har sovit på nedervåningen den här veckan då Ebba sovit lite oroligt.
Men igår bytte vi ersättning så kanske var de de som strulade. Det visar sej nu inatt.
Hon har iallafall varit lugnare i magen och kräks inte alls lika mycket, vilket är ett stort plus.

Idag väntade vi på att farmor skulle komma och gjorde iordning en kladdkaka direkt efter vi hämtat Ruben på dagiset.
Men tyvärr så kunde inte farmor komma.
Så då ringde vi till morbror Jimmy, Sara och Alice, och frågade ifall dem ville komma över på middag och fika.
Och det gjorde dem gärna.
Så jag slängde ihop en tacograttäng och det blev fullt hus här hemma ikväll.


Jag har sån energi i kroppen att jag vet inte riktigt vad jag ska göra av den.
Mår så bra, känner mej så positiv och älskar min roll som mamma och sambo

Älskar er min fina familj!

Presentation


Halloj!
Kul att du kikar in på min sida!
Mitt namn är Tina och jag är 24år. Här berättar jag om min vardag som mamma åt 2 barn och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ruben


Ovido - Quiz & Flashcards