livetsomtinaochmamma

Alla inlägg under april 2012

Av Tina Köppä - 4 april 2012 17:13

Blev inte så lugn dag som jag hade tänkt mej..


Ruben har varit på ett riktigt bushumör mellan varven som han har sovit. Han har börjat sträcka ut tungan jätte mycket och pruttar med den så det bubblar en massa ut munnen. haaha han är bara för söt min goklimp!


Vi började dagen med att slappa på soffan och kolla på tv. Men rastlösheten kröp sakta men säkert fram i kroppen så det blev till att tvätta, torka, vika kläder. Och nu snurrar äntligen sista maskinen.

(Har inte alls orkat tvätta dom senaste dagarna då vi röjt runt i huset.)

Ruben låg så nöjt på sängen och kasta runt alla strumpor medans jag stod och vek tvätten.


Har även hunnit med att sortera ut lite skit som ligger och skräpar i lådorna. Men än är jag inte klar.

Och ingen kamera sladd funnen.. Suck!


Sara var även förbi en snabbis idag, och hon hade med sej en påskpresent till Rubis.

2 jätte fina bodysar och ett par byxor ;)

Perfekt tyckte mamma, Ruben vart mest intresserad av plastpåsen som dom låg i.


Nu ska jag börja med kvällsmaten så den är klar när C kommer hem och sen så kommer vår privata frisör på besök!!

Äntligen så ska håret få sej en liten piffning. Har inte klippt mej sen Oktober!!

Gaah! stackars hår ser ut som svinto i skallen! Haaha

Av Tina Köppä - 4 april 2012 10:25

Ruben har varit en riktig liten tröttis dom senaste dagarna, Det har väl blivit mycket intryck för den lille stackaren utav all förändring här hemma. Tidiga kvällar som han har lagt sej för natten och sovit riktigt bra fram till 8-9 på mornarna. (Skönt för mamsen) Han brukar alltid vakna kring 5-6 tiden och vilja ha krubb och då får han även lägga sej breve mammsen och gosa och så somnar vi om.


Men i morse så var han en riktig buse, han somnade om brevid mej men så vakna jag efter en timme utav att han nöp mej i näsan. Haaha Full i bus var han och låg och pratade och sparkade med benen. Så det var bara att gnugga ur ögonen och kliva upp. hehe


Idag så ska vi bara ta det lugnt har jag tänkt. Ska försöka leta på kamera sladden så jag kan ladda batteriet på den och sen ta lite bilder på hur vardagsrummet har blivit samt de nya kökmöblerna.. Så ni får se hur fint det har blivit här hemma :)


Nu är det någon som har vaknat igen och ligger och snackar!

Presentation


Halloj!
Kul att du kikar in på min sida!
Mitt namn är Tina och jag är 24år. Här berättar jag om min vardag som mamma åt 2 barn och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ruben


Ovido - Quiz & Flashcards