livetsomtinaochmamma

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Tina Köppä - 22 april 2012 14:55

Ett jätte tack till Sara och Jimmy som tog hant om Ruben från igår till idag!!

Det verkade som att det gick bra för er att ta hant om honom. Nu har ni fått pröva på hur det är att ha en liten :)

(och jag vet några som kommer att få sitta barnvakt fler gånger nu ;) )


Vi hade en toppen kväll igår, var och åt pizza med calles familj och sedan så blev de lite party mot kvällen.

Kom hem runt 3tiden och somnade så fort huvudet nådde kudden. Vaknade dock ganska tidigt och det kändes så konstigt att inte ha Ruben hos sej, försökte somna om men saknaden efter honom gjorde så att det inte gick att slappna av riktigt.


Men det var mysigt att få äta frukost i lugn och ro med älsklingen och bara sitta och mysa i soffan.

Ensam tid tillsammans är guld värt efter att man har fått barn!!


Ruben är hemma nu och han är på sitt bästa humör och hela familjen sitter samlade i soffan <3

Idag så blir det söndagsmys framför tvn :)

Presentation


Halloj!
Kul att du kikar in på min sida!
Mitt namn är Tina och jag är 24år. Här berättar jag om min vardag som mamma åt 2 barn och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ruben


Ovido - Quiz & Flashcards