livetsomtinaochmamma

Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

godmorgon!

Av Tina Köppä - 27 februari 2012 07:55

Sitter på bussen på väg till Sala just nu. För att påbörja sista intensivveckan på nisses. Hoppas de går lika bra som förra veckan och att de bokas skrivning och uppkörning sen ;)C är hemma med R den här veckan, vilket blir första gången för honom att ja R så många dagar på raken själv. Jag är nervös och c är nervös. Men jag vet att de kommer att gå hur bra som helst :)Har inte hunnit blogga i helgen för att vårat internet tycker inte om när jag sitter vid datorn. Det lägger ner på en gång när jag sitter där, men inte när C ska sitta där. Orättvist! :(Så får sitta och skriva från mobilen, suck!I helgen så har vi hunnit med lite grann iallafall.Fredags: tog de lugnt, kolla på tv och mös. Ruben var på toppen humör och skratta för andra gången :)Lördags: vakna Ruben vid åtta och vi låg och busa i sängen alla tre. Ruben skratta för tredje gången :) sen så gick vi upp och åt frukost och jag satte mej och plugga ett tag. Senare på kvällen så kom Karlsson och hans dotter bianca förbi på middag och lördagsmysSöndags: åkte jag, m/m, Sara och Ruben in till Ica maxi för att storhandla och fotografera R. Fotograferingen gick jätte bra, han var så duktig så. Får se när vi får bilderna. Så ska ni få se :) Nu hinner jag inte skriva mer, ska ha teorilektion nu. Puss och kram på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina Köppä - 17 december 2014 23:25

En 3åring och en 4månaders + En mamma som pluggar Och En pappa som jobbar = Fullt ös, medvetslös!! Ja tiden går riktigt fort som sagt. Och som jag nämt förut så önskar jag ibland att dagarna vore längre. Ruben har nu fyllt 3år och h...

Av Tina Köppä - 4 december 2014 23:48

Ja ni.. Denna december månad är en stress för många. Hinna handla julklappar, luciafirande, julaftons planeringar, vem ska man fira med, vad när hur ska vi hinna?! Plugga också.. Ja plugga ska man ju göra också, kanske inte den smartaste tiden att...

Av Tina Köppä - 26 november 2014 23:52

Ja de är lite speciellt att plugga hemma med 2 barn. Men det gäller att utnyttja och lägga upp tiden rätt så går de bra. Min största motgång just nu är att Ebba inte sover nå vidare på nätterna och behöver medicinen som hob blir orolig av och näsd...

Av Tina Köppä - 25 november 2014 11:06


Vaken natt igen. Ebba sov som en prutt inatt igen Hon liksom somnar, vaknar, somnar, vaknar Somnar om om hon får nappen, kommer upp i famnen eller ammas. Vi har sovit i gästsängen för att grabbarna ska få lite lugn och ro, och jag blir lugnare...

Av Tina Köppä - 24 november 2014 22:51


Fick knappt någon blund inatt Ebba knorra och greja hela natten, ammade varannan timme, vaggade och sjöng. När hon väl hade somnat så kunde inte jag sova på grund av rädsla och nervositet. Rädd för att nånting ska hända med Ebba och nervös för skol...

Presentation


Halloj!
Kul att du kikar in på min sida!
Mitt namn är Tina och jag är 24år. Här berättar jag om min vardag som mamma åt 2 barn och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ruben


Ovido - Quiz & Flashcards