livetsomtinaochmamma

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Tina Köppä - 19 februari 2012 21:17

Hallå där ute!

Har haft fullt upp hela helgen och mitt internet har inte funkat som det ska så därför har det inte blivit några inlägg.

Så tänkte därför göra en lång historia kort för er nu om vad vi har gjort i helgen.


Fredagen   

Tok fint väder ute.  Så jag och R passade på att gå en lång promenad, röja upp på altanen, skotta uppfarten och sedan avsluta med en fika i solen innan vi gick in för att träna lite i baby-gymmet.

När C kom hem så fick jag reda på att Freddan, Therese och Alma skulle komma ut på besök så vi bestämmde att vi skulle gå till pizzan "Jarlis" och käka tillsammans. Det var riktigt trevligt men blev helt slut efter besöket så det blev en tidig kväll i säng, vilket R också gick med på då han sov 6timmar först och sedan 5timmar till på de ;) *lycklig mamma*


Lille Ruben ligger och sover i solen


Lördagen

  Hade jag bestämt att jag och C skulle åka iväg för att hitta på något tillsammans och koppla av. Så pappa/morfar ställde upp som barnvakt så vi kunde få njuta av en middag tillsammans utan att bli störda och gå på bio på kvällen. Efter bion så skickade P/M ett meddelande om att vi inte skulle stressa och att allt gick bra med R så vi passade på att gå till Terassen för att njuta av en öl, men det gick inte så bra. Allt som dök upp i våra huven var lille R så vi tog en taxi hem till P/M ganska fort :P

Och våran lilla sötnos hade varit så snäll så, men ville inte sova när mamma och pappa kom hehe.

Vi hade jätte trevligt hos P/M och Therese. Åå Tack så jätte mycket för barnvakten!!


Söndagen/Idag


Gick och la mej 2 på natten, upp vid 6, matdags, sova en stund, upp vid halv 9, dags att kliva upp!!

Ja lite trött var man när man klev upp idag, men man glömmer bort det lika fort då man får ett så gulligt leende från sin son på morgonen. C var dock inte alls lika pigg så han fick lite sovmorgon, till 10. Sen så ville Wille/lillebror/morbror att C skulle kliva upp för att spela TV-spel med honom  


Medans C satt och spela med W och hans kompis så passade jag och P/M på att gå på promenad med R, Frida/lillasyster/moster och Felicia/lillasyster/Moster.

Det var riktigt skönt och tjejerna fick åka lite pulka och gunga. Så härligt att se barn leka och skratta  


Har inte gått så bra att ladda upp bilderna i detta  inlägg så dom får komma upp imorgon om de går bättre då.


Nu ligger Ruben och sover så du ska jag passa på och skämma bort min älskling lite med ryggmassage innan vi också går och lägger oss. Så nu säger jag God Natt Gott Folk!! Puss!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Halloj!
Kul att du kikar in på min sida!
Mitt namn är Tina och jag är 24år. Här berättar jag om min vardag som mamma åt 2 barn och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ruben


Ovido - Quiz & Flashcards