livetsomtinaochmamma

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Tina Köppä - 1 juli 2012 21:40

Har haft en sjukt rolig helg..


Eftersom jag jobbade på min födelsedag förra söndagen så bestämde vi att fira mej på fredagen istället som var den här helgen. Och det blev verkligen lyckat..


Bjöd BARA familjen vilket innebär 16pers, bjöd dem på mat och fika och vi lyckades tränga ihop oss på våra få kvadrat som går att utnyttja. Hade tänk duka långbord ute på tomten först, men det började blåsa så mycket så vi höll oss inne istället..

Maten uppskattades verkligen, det blev grillspett med fläskfilé, lövbiff och korv, och grönsaksspett med tomat, paprika, champinjoner och halluomi (stavning?) och till det blev det färsk potatis rostade i ugnen med en jätte god dressing på som Calle hade gjort.

Till efterrätt så hade jag och Jenny gjort tårtor. Jätte fina och goda tårtor.. Ska se ifall jag kan få tag på någon bild på dem, jag själv hann inte med att knäppa några då jag hade fullt upp med att ta hant om mina gäster.

Så klart så bjöds de också på vin, öl, läsk, vatten och kaffe med Whiskey.


Kvällen blev verkligen jätte bra och jag är sååå nöjd! Tack allihopa för en underbar födelsedag!!

Och tack för alla presenter!!

Fick presentkort på en sallong, ett presentkort att göra ett äventyr (Gå på vatten), Jätte fina ljuslycktor och salladsbestick (Som jag hade önskat mej), en stor och fin vas, presentkort på gränby centrum, massa fina blommor

Och så bäst av allt NYA UTE MÖBLER!! +min ONE PIECE som jag fick av Calle :)


Senare på kvällen så blev fröknarna här hemma party sugna, Jag, mamma, Sara och Ylva. Så vi fixade skjuts utav Niklas, Jennys pojkvän.. Och åkte in till Flurran och dansade loss.

Det blev en riktig super kväll!! Är SÅÅ NÖJD!! Länge sen jag var ut på krogen och länge sen som jag hade såå roligt!

Tack så jätte mycket mina pinglor!!


Calle var kvar med Ruben hemma och dagen efter så var jag faktiskt jätte pigg och det verkade som att mina pojkar hade festat loss här hemma, dom var väldigt trötta på Lördagen :P

Calle fick sovmorgon och jag tog Ruben, fast Ruben la sej och vilade i 2timmar mellan 11-13.. Och sen så var det full fart på honom..


Ruben har varit så otroligt glad hela helgen, han har skrattat och pratat som bara den, busat runt så han blivit alldeles svettig.. Hehe så roligt att se när det är full fart på han och han smittar verkligen av sej av sin energi :)




Presentation


Halloj!
Kul att du kikar in på min sida!
Mitt namn är Tina och jag är 24år. Här berättar jag om min vardag som mamma åt 2 barn och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ruben


Ovido - Quiz & Flashcards