livetsomtinaochmamma

Alla inlägg den 27 september 2014

Av Tina Köppä - 27 september 2014 01:46

Morgonen började med att Ruben ser oroande på mej och frågar:
R: - Oj mamma, vad har du gjort?
Jag: - Vad menar du gubben?
R: - Där, du är röd.
(Och så pekar han på mina ögon)
Jag: - Jaha, är jag röd i ögonen. Det blir så när mamma är trött.
R: - Stackars mamma

Min älskade lilla skrutt han är så mån om alla ?

Löning/föräldrarpenning idag, japp då måste ju självklart damerna få komma ut shoppa lite.

Så in med ungarna i bilen, hämta mormor och upp till gränby och ikea fick de bli idag.

Ruben har inte varit på toppen humör men dagen har rullat på ändå och han berättade på en gång för pappa hemma att:
"Det har varit en mysig dag med mormor och mamma"

Att gå med ruben i affärer och på Ikea är för jädra roligt. Han springer runt som en dåre, hälsar på folk, gömmer sej på konstiga ställen och slänger ur sej kommentarer.

Ruben är lite försynt av sej när han ska göra nummer 2 och vill gärna gå undan och vara i fred...
Inne på lindex så gömde han sej i en klädställning och precis när en som jobbar där går förbi så säger han:
"Jag bajsar"
Jag blev väll säkert pionröd i ansiktet men hon bara skratta åt det och log mot mej som tur var.
Och ja han hade som tur var Blöja på sej

Dagen avslutades så klart med fredagsmys och film.
Micke och Molle

Presentation


Halloj!
Kul att du kikar in på min sida!
Mitt namn är Tina och jag är 24år. Här berättar jag om min vardag som mamma åt 2 barn och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ruben


Ovido - Quiz & Flashcards