livetsomtinaochmamma

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Tina Köppä - 28 januari 2013 21:23

Idag så har mina älsklingar namnsdag

Carl-Ruben och Carl-Gunnar

("v")

'v'

 

Och denna måndag har jag tillbringat med att sitta på kurs hela förmiddagen, och sedan myst med mormor, moster och Ruben. Tvättat rent bilbarnstolen ifrån spya, torkat snorig näsa på både mej och Ruben.

Och avslutade denna kväll med Sandra och hennes lilla Jack som kom över på besök :)

Äntligen så var Ruben avslappnad med ett barn i närheten, börjar han verkligen att släppa på skräcken för att umgås med småbarn?

Han har ju tyckt att dem låter illa, är för mycket på och i vägen för det mesta, så nästan jämt när vi träffat andra barn så har han velat vara lite skymd undan eller suttit i mitt knä.

Men idag så var han nyfiken på Jack och dem kröp och klängde på varandra, vist kunde det bli lite mycket ibland tyckte Ruben men det gick fort över och så satt dem och lekte igen :)

 

Stolt man blir <3

 

Jag har även varit duktig nu ikväll och kört ett mag-dödar-pass och äntligen tagit mej för att betala alla dessa tråkiga räkningar.

Skulle ha gjort det tidigare såg jag nu, FÖR hur glad blir man inte då man gått och trott att man ska behöva leva på nudlar resten  månaden  men istället ligger så mycket plus att man skulle kunnat betala räkningarna än en gång!

 

Ibland missberäknar man vist liiite gran då, men det vart ju iallafall åt det possitiva :)

Presentation


Halloj!
Kul att du kikar in på min sida!
Mitt namn är Tina och jag är 24år. Här berättar jag om min vardag som mamma åt 2 barn och sambo.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ruben


Ovido - Quiz & Flashcards